Scharnet.

Sömnparalyser.

Publicerad 2012-05-08 07:32:15 i Allmänt,

Inatt hände det igen, fast denna gången mycket värre! Jag hamnade i det där tillståndet där man är vaken fast kroppen är förlamad och man har en skräckupplevelse! Inatt kunde jag dessutom lämna kroppen mer än vanligt å flyta omkring i rummet... Tills det att mina ögon blev svarta och det kändes som jag drogs ner i helvetet av djävulen själv och blev fastkedjad! Precis innan medvetandet i hallucinationen försvann kunde jag väcka mig själv, men vilken kamp det var! Det gjorde ont i hela kroppen och tjöt i öronen! Det gör det alltid men den här gången var fördjävlig! Jag kunde känna kedjorna som bränt in i kroppen... Jag kan känna dem ännu! Huu! Jag avskyr det här! Och för att inte "sugas" tillbaka så måste jag tvinga mig själv att vara vaken ett bra tag oxå, så jag är helt matt nu! Hoppas ni sovit gott!

Kommentarer

Postat av: calleman

Publicerad 2012-05-08 19:40:56

Nä jag har inte sovigt jag har jagat gris å hade ihjäl en

Postat av: Scharnet

Publicerad 2012-05-11 09:23:47

haha, det är bra! Di är så äckliga ändå så! Hör hemma på uråldrens tider. Blä.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela