Scharnet.

Om en nära framtid.

Publicerad 2012-08-01 20:54:22 i Allmänt,

Jag tänker på skolan. Jag har varit bestämd med att jag ska söka praktik på lönekontoret i kommunhuset. Idag läste jag i tidningen att det ska göras nedskärningar där. Nu vet jag ingenting. Jag vill ju inte vara på Visma. Om någon har tips på större företag med stora lönekontor får ni gärna meddela mig. Men jag tänker också på bra saker. Som att det ska bli spännande att träffa nya personer. Kanske i väldigt olika åldrar? Eller kommer jag vara äldst? Det spelar mig ingen större roll vilket som för jag ska äntligen äntligen bli något som jag har valt och vill satsa på. Något som jag vet passar mig och som jag kan/kommer vara bra på! Allt känns alltså bra och jag hoppas och hoppas att det här kommer att ge mig massor, både praktiskt, teoretiskt och personligt. Jag ser fram emot hösten och det kommande läsåret och framtiden efter det. Om 27 dagar startar det. Äntligen, äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela